Bild-bomb

Filip har hittat den ultimata platsen att sitta... (klicka för större bild)


W&T: "Vem bor här?"  Winther & Trolltyg undersöker smågrabbarnas bur.


Krakel: "Hej, här sitter jag och ser söt ut!"
Krakel poserar :)

Trolltyg: "Äsch, det är väl ingenting mot hur söt jag är! Kolla!"
3 november-08

"..och i profil..."


Pelle Svanslös? Nej, Krakel (som inte är svanslös egentligen)
3 november-08

Krakel: "Nämen hallå, vad är du för en kul typ?"
3 november-08

Winther: "Jag heter Winther, och jag är jättesnäll."


Winther: "Nä hörru, nu får du ge dej, du börjar bli jobbig!"


Winther: "Den här matte var ju inte så dum trots allt... Jag lägger mig på hennes arm och vilar ett tag."
3 november-08

"Vi vill också vara med och mysa!" Krakel och Trolltyg gör Winther sällskap på min arm, Filip sitter i nacken. <3
Krakel, Trolltyg o Winther (Filip ligger på axeln)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback