Rått-pussar

Matte:
- Och årets Alla Hjärtans Dags-pussar går till... Tidus, vem vill du pussa?
Tidus:
- Får man välja två?
Matte:
- Javisst, ni får pussa hur många ni vill.
Tidus:
- För jag vill pussa både rått-Virgo och människo-
Paula!
Trolltyg:
- Fuskigt! Vi har ju inte fått träffa några rått-tjejer vi kan hälsa till!
Winther:
- Men jag vill iallafall hälsa till min ex-matte, Kikki. Puss puss!
Trolltyg:
- Från mej med, puss puss, Kikki!
Matte:
- Och puss på er, grabbar!
Trolltyg:
- Men matte! Va pinsamt!
Tidus:
- Va töntig du är, Trolltyg! Det är ju mysigt att pussas! Puss puss, matte!
Trolltyg:
- Hm...
Winther:
- Hm....


Kommentarer
Postat av: Lina

Alla-hjärtanspussar till dig från mig, Tidus! På något sätt har du stulit en plats i mitt hjärta fast än vi inte alls hunnit bli så bekanta som man kunde önska. Din charmör där! *pussar*

Postat av: Tidus

Puss puss tillbaka, Lina! :)

2008-02-14 @ 21:55:35
Postat av: Människo-Paulan och Rått-Virgon

ÅÅÅÅÅåååh Tidus! Du satte våra hjärtan i brand!

2008-02-14 @ 22:49:50
URL: http://www.rackarns.se
Postat av: Kikik

Pussar till buspojkar och Tidus. Kram till matten också =)

/Kikki

2008-02-27 @ 21:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback